avatar Ten blog rowerowy prowadzi michalbrodowski z miasteczka Kraków. Mam przejechane 16186.23 kilometrów w tym 6264.66 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michalbrodowski.bikestats.pl
  • Sprzęt Niner R.I.P. 9

Zwierzyniec w lejusa

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 2

Pojechali my na Roztoke. My BikePack trzepak Team, czyli Paweł i ja. W Zwierzaku dołączyło do nas dwóch lokalsów: Michał i Wojtek.
Na mapie nasz trasa wyglądała cudownie... W rzeczywistości też była cudowna :) Non stop z góry i pod górę. Zaczęliśmy od zdobycia Piasecznej i Bukowej Góry, czyli najbardziej strzeżonych miejsc w Roztoczańskim Parku Narodowym. Przez Park przemknęliśmy niezauważeni. Potem czerwonym przez Floriankę i do Górecka. Wtedy zaczęły się schody... Piach, ogromne podjazdy, błoto, niesamowita dzicz to było piękne i męczące. W Bondyrzu Michał zrezygnował i wrócił asfaltem do Zwierzyńca, a my jakimś cudem z zakwasami do pedałowaliśmy do Kosobud(ów)? Dalej asfalcikiem do Zwierzaka, a stamtąd na tajemną lokalną trasę zjazdową na której mocno się powygłupialiśmy ;) Mi nawet udało się zeskoczyć z dość masywnego dropa i pokonać kilka hopek. W tym roku jeszcze tak się nie wykończyłem i nie mogę się doczekać aż wrócimy tam za tydzień :D

Kategoria BikePack, MTB, Wyjazdy

michalbrodowski
| 06:47 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Panie... My tacy wcale nie mocni... Do Kosobódów dojechałem z takimi zakwasami, że myślałem, że mi nogi urwie :/ Tylko Paweł przejechał całą trasę jakby wyskoczył rano po bułki na śniadanie do pobliskiego sklepu :) Dzięki za jazdę!
assassin
| 07:27 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Wycieczka super, trasa jeszcze lepsza. W niektórych miejscach byłem pierwszy raz :D a mieszkam stosunkowo niedaleko.
A co do jazdy to macie chłopy dużo zdrowia do jazdy. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina